Introducing-Heblex

بلوک سبک هبلکس نوعی بلوک متخلخل است که از آن در ساختمان ها استفاده می کنند. در این مقاله به بررسی خصوصیات این بلوک سبک و مزایایی که دارد خواهیم پرداخت.

بلوک سبک هبلکس

بلوک سبک هبلکس به دلیل وزن کم و مقاومت فشاری بالایی که دارد استفاده فراوانی در ساختمان ها می شود. اگر از این بلوک ها در ساختمان استفاده شود سیم کشی و لوله گذاری راحت تر انجام خواهد گرفت. شرکت تولید چسب و پلمیر آنابن تولید کننده بلوک هبلکس و چسب هبلکس است و این محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار مشتری قرار می دهد. یکی از ویژگی‌های بلوک سبک هبلکس این است که اره آن را به راحتی برش می دهد و میخ و پیچ را می توان به سادگی در آن فرو برد. عایق حرارتی، عایق صدا، مقاومت در برابر آتش از جمله ویژگی های آن است که سبب فروش بالای آن شده است. فروش بلوک سبک از جانب شرکت آنابن با استقبال خوبی رو به رو شده است چون هم زمان ساخت و ساز را پایین آورده است و موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. به طور کلی استفاده از بلوک های سبک موجب مقاومت ساختمان در برابر زمین لرزه و دیگر فشارهای بیرونی می شود. هبلکس به عنوان عایق صدا، گرما و سرما ساختمان را از وجود عایق دیگر بی نیاز می کند. ابعاد بزرگ این بلوک نسبت به دیگر مصالح نیز سبب شده است دیوارچینی راحت تر انجام شود.

 

بلوک سبک aac

بلوک سبک aac نیز محصول جدیدی است که در انواع ساخت و سازهای مسکونی، تجاری و صنعتی کاربرد دارد. این بلوک قابلیت بازیافت دارد و سمی نمی باشد و از آن جا که دارای سلول های هوا در درون خود است سبک وزن می باشد. با این بلوک دیگر نیازی به ملات ماسه سیمان ندارید و در هزینه های تان صرفه جویی می شود. سرعت اجرا با این بلوک ها بالا است و در برابر زلزله مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه خرید انواع بلوک سبک با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. شرکت آنابن با ارائه این بلوک ها هزینه های تان را کاهش می دهد و موجب می شود ساختمان سازی به صورت استاندارد صورت بگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *