بلوک هبلکس

بلوک سبک هبلکس چیست و چه کاربردی دارد؟

بلوک سبک هبلکس یکی از انواع بلوک های ساختمانی و بتنی است که در صورتی که در زمینه ساختمان سازی فعالیت داشته باشید حتما با آن آشنایی دارید. این بلوک ها دارای ویژگی های بسیار زیادی هستند که همین ویژگی ها باعث می شوند تا افراد زیادی علاقه مند باشند تا از آنها در ساختمان های خود استفاده کنند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این بلوک ها صحبت کنیم. بنابراین در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید با بلوک سبک هبلکس آشنا شوید و یا از آنها برای کار خود استفاده کنید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

بلوک سبک هبلکس چیست؟

بلوک سبک هبلکس همان بلوک های بتنی ساده هستند که تنها تفاوت آنها این است که دارای تخلخل بسیار زیادی می باشند و همین موضوع باعث می شود تا مقاومت بسیار بالایی را در برابر شرایط مختلف داشته باشند. امروزه در بسیاری از موارد ساختمان سازی از این بلوک ها استفاده می شود و می توان به نوعی گفت از پرکاربردترین بلوک های بتنی شناخته می شوند. این بلوک ها دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند که همین ویژگی ها نیز باعث کاربرد بسیار زیاد آن شده اند. در ادامه بیشتر با ویژگی های بلوک سبک هبلکس آشنا خواهیم شد ولی با این وجود دو عامل بسیار مهم که در این بلوک ها وجود دارد که باید در همین بخش به آنها اشاره کنیم. مقاومت بسیار بالا و در عین حال وزن پایین باعث می شود تا امروزه در صنعت ساختمان سازی به راحتی بتوان از این بلوک ها استفاده کرد.

 

Introducing-Heblex

چگونه این بلوک ها را شناسایی کنیم؟ ویژگی های مهم این بلوک ها کدام اند؟

یکی از مهمترین ویژگی های بلوک سبک هبلکس این است که دارای وزن بسیار کمی است و به همین علت شما به راحتی می توانید آنها را جابجا کنید. میزان مقاومت آنها در برابر فشار بسیار بیشتر از سایر بلوک ها می باشد و شما به راحتی می توانید از این بلوک ها در ساختمان سازی استفاده کنید. فرایندهایی که در ساخت بلوک سبک هبلکس وجود دارد باعث می شود تا پلاستر از بلوک جدا نشود که این موضوع مزیت های بسیار زیادی را در صنعت ساختمان سازی دارد. میزان انتقال حرارت این بلوک ها بسیار پایین است و به همین دلیل زمانی که از بلوک سبک هبلکس در ساختمان سازی استفاده می کنید می توانید مطمئن باشید که تقریبا ساختمان مورد نظر از لحاظ انتقال حرارت عایق خواهد بود. نکته دیگری که درباره این بلوک ها وجود دارد این است که به شکلی ساخته می شوند که عایق صدا نیز باشند و همین موضوع باعث محبوبیت بسیار زیاد بلوک هبلکس در صنعت ساختمان سازی شده است.

 

مزایا بلوک سبک هبلکس

 

بلوک های هبلکس چه کاربردی دارند؟

امروزه استفاده از بلوک سبک هبلکس کاربردهای بسیار زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه برای ساختن ساختمان های ضد زلزله از بلوک های سبک هبلکس استفاده می شود چرا که این بلوک ها در برابر زلزله عایق هستند. علاوه بر این در محل هایی که خطر آتش سوزی وجود دارد نیز از بلوک سبک هبلکس استفاده می شود چرا که این بلوک ها در برابر آتش سوزی نیز عایق می باشند. یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم بلوک هبلکس استفاده از آنها در کانال های حرارتی می باشد. از آنجائیکه این بلوک ها به میزان زیادی در برابر انتقال حرارت عایق هستند به راحتی و با خیالی راحت می توان از آنها در ساخت کانال های حرارتی استفاده کرد.

 

بلوک هبلکس

 

چگونه از این بلوک ها در ساختمان سازی استفاده کنیم؟

امروزه بلوک های مختلفی وجود دارند که از آنها در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. برخلاف بسیاری از بلوک های دیگر شما برای این که بتوانید از بلوک سبک هبلکس در ساختمان سازی استفاده کنید باید به خوبی آنها را خیس کنید. خیس کردن این بلوک مزیت های بسیار زیادی را برای شما دارد و باعث می شود که این بلوک ها به خوبی بر روی یکدیگر قرار بگیرند. یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این بلوک ها بعد از خیس شدن این است که بعد از آن که بلوک سبک هبلکس خشک می شود به صورت کامل عایق آب خواهد بود و شما درباره رطوبت دهی به دیوارها نیز مطمئن خواهید بود. نکته بسیار مهمی که در این جا باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که بعد از خیس کردن این بلوک ها وزن آنها بالا نمی رود و نیازی نیست که درباره این موضوع نگرانی خاصی داشته باشید.

بلوک هبلکس

چرا باید از بلوک سبک هبلکس در صنعت ساختمان سازی استفاده کرد؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود تا بسیاری از افراد علاقه مند باشند از این بلوک ها در ساختمان سازی استفاده کنند. وزن پایین یکی از مزیت های بلوک سبک هبلکس است، شما به راحتی می توانید این بلوک ها را جا به جا کنید و نیازی نیست که انرژی زیادی صرف آن کنید. استفاده از بلوک های هبلکس از نفوذ حشرات موذی به ساختمان جلوگیری می کند، استفاده از آنها هزینه های ملات شما را به میزان بسیار زیادی کاهش می دهد، عایق رطوبت و حرارت است، به خوبی می تواند فشار بالا را تحمل کند، انعطاف پذیری ساختمان را به میزان زیادی افزایش می دهد که باعث ضد زلزله بودن ساختمان می شود و آخرین مزیت نیز این است که بلوک هبلکس عایق صوتی است.

بلوک هبلکس

خرید بلوک سبک 

اگر شما هم قصد خرید بلوک هبلکس و یا بلوک سبک aac را دارید می توانید از فروشگاه اینترنتی ما دیدن کنید. ما در فروشگاه خود شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده ایم تا به راحتی بتوانید اقدام به خرید این بلوک ها کنید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *