جذب آب بلوک هبلکس

میزان جذب آب بلوک هبلکس چقدر است؟

بلوک هبلکس همانند سایر مصالح ساختمانی رطوبت و آب را به خود جذب می کند. وجود رطوبت در بلوک AAC باعث تغییر رنگ بلوک می شود ؛ اما باید در نظر داشت که که این تغییر رنگ به معنی تغییر کیفیت و یا افت کارایی نیست.

البته در نظر داشته باشید که در سایر مصالح برخلاف بلوک هبلکس تغییر رنگ اغلب با افت کیفیت و عملکرد همراه است.

 

میزان جذب آب بلوک هبلکس

میزان جذب آب در بلوک های ساختمانی نیت 5 تا 10 درصد متغیر بوده ، در بلوک هبلکس در شرایط معمولی 5 درصد و در محیط هایی با رطوبت بالا این رقم به 50 درصد می رسد ؛ اما رطوبت بیش از 3/5 سانتی متر در عمق نفوذ نمی کند.

افزایش رطوبت محیط باعث افزایش درصد رطوبت بلوک شده و کاهش رطوبت هوا میزان رطوبت بلوک AAC را کاهش می دهد.

بلوک هبلکس علاوه بر اینکه در برابر نفوذ آب مقاوم است، عایق خوبی برای سرما هم بوده و در شرایط آب و هوای زمستانی آسیب ناپذیر است. مزایای بیشمار بلوک هبلکس باعث شده که هبلکس از جمله پرفروش ترین مصالح به شمار می رود. استفاده کردن از این بلوک در مناطقی مانند شمال کشور که میزان رطوبت بالایی دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته و دلیل آن عایق بودن رطوبتی این بلوک ها می باشد و به هیچ وجه رطوبت را از خود رد نخواهد کرد و از ایجاد قارچ های مضر جلوگیری شده و به سلامت شما کمک خواهد نمود.

 

سایر مزایای بلوک های هبلکس

بلوک هبلکس دارای مزایای بیشماری است که از جمله مهمترین آنها می توان به عایق حرارت اشاره کرد . این ویژگی هبلکس باعث شده که در صورت اتفاق افتادن هرگونه آتش سوزی احتمالی در یکی از اتاق ها، امکان پیشرفت آن به سایر بخش های خانه وجود نداشته باشد . همچنین عایق حرارت بودن بلوک سبب خواهد شد که میزان انرژی کمتری برای سرد و یا گرم کردن خانه مورد نیاز باشد.

بلوک هبلکس ضد حشرات است و به هیچ وجه حشرات در داخل دیوارهایی که از هبلکس ساخته شده است نفوذ نخواهند کرد.

پایین بودن وزن بلوک امکان استفاده از آن در تمامی بخش ها را داده است.

 

چنانچه قصد خرید بلوک هبلکس و یا ثبت سفارش را دارید، با شماره 7535 022 0912 تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *